متخصص و فوق تخصص داخلی مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-یارا مشاور

اگر بخواهیم به صورت علمی این بیماری را برای شما همراهان عزیز بیان کنیم به این صورت است که اسید اوریک در واقع پسماند متابولسیم و سوختن پروتئین در بدن است. اگر این ماده در بدن به صورت زیاد و انبوه تولید شود و یا بدن در دفع آن نا توانی داشته باشد این مایعات در بدن انباشته خواهد شد و به شکل کریستال هایی در مفاصل ته نشین می شوند. همین امر است که موجب متورم شدن مفاصل و درد و قرمز شدن ناحیه بدن خواهد شد. فشار خون بالا معمولاً نشانه‌ای ندارد، اما برای کاهش ریسک حمله‌ قلبی، سکته قلبی حاد، نارسایی کلیه، و دیگر عارضه‌های شدید درمان آن بسیار مهم است. درمان شامل تغییرات رژیم غذایی، ورزش، کاهش وزن، ترک سیگار و دارو است. در اولین ملاقات باید داروهای مصرفی را نیز با خود به همراه داشته باشید تا دکتر متخصص از تجویز داروهای تکراری خودداری کند.

  • مجموعه درمانکده شرایطی را فراهم کرده است تا دسترسی شما به پزشکان داخلی و متخصص راحت‌تر شود.
  • آرتروز یک بیماری مفصلی است که بر روی غضروف و بافت بین استخوان ها تاثیر مستقیم می گذارد.
  • دکتر سید عباس شاهمرادی پس از دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، برای اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد.
  • در این مطالعه، محققان به بررسی مجموعه‌ای از مطالعات پیشین پرداختند که در حد فاصل سال‌های 1956 و 2013 منتشر شده بود.
  • زمانی که سنگ‌های صفراوی مسیر کیسه صفرا به روده را مسدود می‌کنند، باعث درد شدید در سمت راست بالای شکم می‌شوند.
  • عفونت‌های دستگاه تنفسی روی تنفس تأثیر می‌گذارد و شامل قسمت‌های مختلف مانند سینوس‌ها، گلو، راه‌های هوایی و ریه‌ها می‌شود.

متخصصان داخلی برای مقابله با هر گونه مشکل بیمار آماده هستند، مهم نیست بیماری ساده یا پیچیده باشد. آنها همچنین برای تشخیص سلامتی (ارتقاء سلامت و پیشگیری بیماری)، سلامت زنان، سلامت روان، سوء مصرف مواد و همچنین تشخیص و درمان مشکلات رایج گوش، چشم، پوست، سیستم عصبی و اندام های تولیدی را به عهده دارند . این پزشک پس از تشخیص منشا درد و ناراحتی بیمار شروع به درمان و ارائه راهکار مجله خبری پزشکی های مناسب برای ایجاد یک سبک زندگی جدید می نماید و در صورت لزوم بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع می دهد. دکتر سعید حفیظی لطف آبادی به صورت تخصصی به درمان دیابت، تیروئید، فشارخون بالا، چربی خون، کبد چرب، آرتروز، بیماری‌های تنفسی، بررسی اولیه بیماری‌های قلبی، پوکی استخوان، طب سالمندان، بیماری‌های گوارشی، بیماری های روماتیسمی، بیماری‌های عفونی و پوستی مرتبط می‌پردازد.

دکتر حمیدرضا سیفی

دکتر داوود آقایی متخصص داخلی متولد سال ۱۳۵۱، موفق به قبولی کنکور پزشکی از دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۷۴ شد. سپس بعد از گذراندن دوره هفت ساله پزشکی عمومی، به مدت ۲ سال در مناطق محروم خدمت کرد. وی در سال ۱۳۹۰ در رشته تخصصی داخلی وارد دانشگاه اراک شد و دوران تخصصی خود را در بیمارستان دهاقان طی کرد و هم زمان در بیمارستان شهرستان مبارکه فعالیت داشت. دکتر جواد رضا باهوش موفق به اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی، غدد و متابولیسم می باشد. وی بیشتر فعالیت درمانی خود دد حوزه بیماری های غدد هورمونی مثل دیابت و تیروئید، غدد جنسی و هورمون رشد می باشد.

ارزانترین دکتر داخلی تهران

اما پس از پیشرفت بیماری می‌توان علائمی مانند سرفه مزمن و خشن و گاهی همراه با خون، تغییرات در سرفه برای مدت طولانی، عفونت تنفسی مانند برونشیت و ذات‌الریه، تنگی نفس، خستگی و گرفتگی صدا را مشاهده کرد. در سرطان ریه به‌مرور راه‌های تنفسی مسدود شده و به همین دلیل این علائم ایجاد می‌شوند. همچنین ممکن است به قسمت‌های دیگر بدن مانند مغز و ستون فقرات نیز حمله کند. البته طول مدت درمان طولانی بوده و ممکن است تا 9 ماه پزشک دارو تجویز کند. در این بیماری مجاری هوا ملتهب و باریک شده و نفس کشیدن سخت می‌شود. زمانی که راه‌های هوایی سفت، ملتهب و پر از مخاط می‌شوند، ماهیچه‌های اطراف ریه سفت شده و تنفس را مشکل می‌کند.

شخص در این شرایط علائمی مانند سرفه (به‌خصوص در شب و صبح)، خس‌خس سینه، تنگی نفس، سفتی، درد و فشار در قفسه سینه و اختلالات خواب به دلیل مشکل در تنفس را تجربه می‎کند. در حالت اولیه سرطان از کبد شروع می‌شود و در حالت دوم از اندام دیگری به کبد سرایت می‌کند. سرطان اولیه ممکن است در اثر ابتلا به هپاتیت B یا C، مصرف زیاد الکل، ابتلا به سیروز یا زخم کبد، ابتلا به هموکروماتوز (بیماری ذخیره آهن) یا چاقی و دیابت ایجاد شود. کبد اندامی حیاتی در بدن است و ممکن است در اثر التهاب یا عفونت دچار بیماری‌هایی شود.

کند شدن متابولیسم بدن در اثر این است که هورمون ها توسط غده ی تیروئید به مقدار کافی تولید نمی شوند. دکتر هوشنگ ساغری- خیلی خوبه-قدرت تشخیصش فوق العادست-حتی بدون آزمایش و آندوسکوپی و کلونوسکوپی…. مطب دکتر زهرا میمندی نژاد واقع در مشهد، بلوار معلم، بین معلم 8 و 10، برج آبشار، طبقه 8، واحد 801 است. به صفحه رزرو آزمایش در منزل درمانکده بروید و آزمایش مد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. استخوان‌ها نیز مانند قسمت‌های دیگر بدن ممکن است دچار عفونت شوند.