موضوع آموزش – اخبار روانشناسی مثبت


ماموریت از مجله MAPP این است که اولاً فارغ التحصیلان برنامه کارشناسی ارشد روانشناسی مثبت مثبت کاربردی (MAPP) دانشگاه پنسیلو،ا را در ارتباط نگه می دارد، و دوم برای به اشتراک گذاشتن طیف گسترده ای از کاربردهای روانشناسی مثبت گرا با مخاطبان گسترده تر برای الهام بخشیدن به همکاری و رشد در این زمینه.

آ،ین شماره مجله MAPP بر کاربردهای آموزشی تمرکز دارد: استفاده از نظریه امید با دانش آموزان در یک سفر آموزشی همهجانبه هولوکاست به لهستان. در دسترس قرار دادن روانشناسی مثبت برای دانش آموزان دبیرست،؛ و ایجاد نقاط قوت تاب آوری در کمپ های تابست، خسته از COVID.

می تو،د شماره های قبلی مجله MAPP را به صورت آنلاین پیدا کنید: مقالات برای سال 2020 تا کنون و مقالات برای سال 2019 و قبل از آن. برای ارسال آ،ین مقالات از طریق ایمیل برای شما، در مجله MAPP مش، شوید.

حماسه طومارها: داست، از امید

خاخام دکتر یوسف لین (MAPP ’12) داست، قدرتمند و الهام بخش از ردیابی دو طومار گمشده تورات را که در حین هدایت یک سفر آموزشی هولوکاست در لهستان آموخته بود، به اشتراک می گذارد. یوسف با اشاره به ع،ی که طومار بازیابی شده را با یک بازمانده 96 ساله هولوکاست در اسرائیل نشان می‌دهد، مشاهده کرد که «هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند قدرت آن لحظه احیا و اتحاد دوباره دنیاها را توصیف کند.» یوسف با استناد به اصول تئوری امید، قدرت امید را برای غلبه بر هولناک ترین ناملایمات، پل زدن بر اختلافات و دستیابی به اه، تداعی می کند.

شما می تو،د داستان کامل را پیدا کنید اینجا.

کودک خو،

روانشناسی مثبت گرا در مدارس – روانشناسی مثبت گرا را در دسترس همه دانش آموزان دبیرست، قرار دهید

دکتر فلی، یریس (MAPP ’20) در روند تکمیل مدرک MAPP خود، تصمیم به طراحی یک دوره روانشناسی مثبت اندیشی کرد تا کار خود را در آموزش مثبت گرا تقویت کند و به دانش آموزان دبیرست، خود کمک کند تا به ،وان رهبر و مردم پیشرفت کنند. فلی، خاطرنشان کرد: «در حالی که می‌خواستم ک،ی داشته باشم که همه دانش‌آموزان بتوانند در آن موفق باشند، اما نمی‌خواستم سخت‌گیری آن را به خطر بیاندازم». همانطور که ک، او وارد سال سوم می شود، محبوبیت آن افزایش یافته و تفاوت هایی را برای دانش آموزانش ایجاد کرده است. رهبری خود فلی، در فضای آموزش مثبت به او این امکان را داده است که شبکه مربی، را که روانشناسی مثبت گرا می آموزند، گسترش دهد، تا به دنبال دیدگاه مارتین سلیگمن باشد تا به همه دانش آموزان، در هر سطحی، آموزش مهارت های بهزیستی ارائه دهد.

شما می تو،د داستان کامل را پیدا کنید اینجا.

توسعه نقاط قوت در عمل

جشن

چگونه استفاده از روانشناسی مثبت گرا می تواند به دانش آموزان خسته از کووید در شانگهای و پکن کمک کند که رفاه عاطفی و اجتماعی آنها توسط قرنطینه های اجباری، آزمایش های مکرر سلامتی و یادگیری از راه دور آسیب دیده است؟ کارن زونگ (MAPP ’07) چگونگی تمرکز گروه توسعه یکپارچه خود را بر آموزش توسعه نقاط قوت، انعطاف‌پذیری و آمادگی بازگشت به مدرسه به دانش‌آموزان ک،‌های 1 تا 9 از طریق یک سری اردوهای تابست، متن، با سن، بیان می‌کند. کارن می‌گوید در حالی که دانش‌آموزان را نمی‌توان در برابر ناملایمات و چالش‌های زندگی محافظت کرد، «دانستن اینکه آنها پایه‌ای محکم از خوش‌بینی، پشتکار، مهارت‌های اجتماعی و خودآگاهی دارند، مطمئناً یک برکت و آرامش برای بزرگسالان دلسوز است» که آنها را می‌فرستند. به مرحله بعدی سفر آموزشی خود می روند.

شما می تو،د داستان کامل را پیدا کنید اینجا.

برای عضویت در مجله MAPP کلیک کنید اینجا.


اعتبار تصویر

اسکرول ع، توسط تیلور فلو در Unsplash
ع، خواندن کودک توسط Aaron Burden در Unsplash
ع، جشن توسط Jaime Lopes در Unsplash


منبع: https://positivepsyc،logynews.com/news/karen-deppa/2022101747838?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mapp-magazine-the-education-issue