کارشناسان می گویند که تعطیلات برای بزرگسالان و همچنین برای کودکان استرس زا است: چرا والدین باید این موضوع را از نزدیک تماشا کنند


شگفت‌انگیزترین زمان سال نیز می‌تواند پر استرس‌ترین زمان باشد.

به گفته کارشناسان، کودکان ممکن است در طول تعطیلات دچار استرس شوند، اما اضطراب آنها ممکن است متفاوت از بزرگسالان باشد.

دکتر لاما بازی، روانپزشک خصوصی در شهر نیویورک، به فا، نیوز دیجیتال گفت: «همانطور که بزرگسالان می توانند در طول تعطیلات در همان لحظه شاد و تحت استرس باشند، کودکان نیز احساسات متفاوتی دارند.

10 هدیه کریسمس برای کودکان: ،اب بازی، بسته های آموزشی و موارد دیگر

طبق بی،ه مطبوعاتی Schenike M،ie-Lambert، دکترای دکتر Schenike M،ie-Lambert، در طول تعطیلات، کودکان اغلب در معرض مراقب، قرار می گیرند که از نظر مالی تحت فشار هستند، از دست دادن عزیزانشان را یادآوری می کنند یا با تعهدات بیش از حد غرق می شوند.

او هماهنگ کننده برنامه مرکز کودکان راتگرز برای تاب آوری و بازیابی تروما در مراقبت های بهداشتی رفتاری دانشگاه در نیوجرسی است.

به همان اندازه که والدین می خواهند فرزندانشان آن را داشته باشند "کامل" کارشناسان می گویند کریسمس، کودکان اغلب تحت فشار عوامل مرتبط با تعطیلات خارج از کنترل آنها هستند.  آنها نکاتی را برای کاهش سطح استرس برای همه ارائه می دهند.

به گفته کارشناسان، همان‌قدر که والدین می‌خواهند فرزندانشان کریسمس “عالی” داشته باشند، کودکان اغلب تحت فشار عوامل مرتبط با تعطیلات خارج از کنترل آنها هستند. آنها نکاتی را برای کاهش سطح استرس برای همه ارائه می دهند.
(iStock)

دکتر کریستوفر ال. ادواردز، روانشناس و استاد کمکی در دانشگاه مرکزی کارولینای شمالی در دورهام، “تعطیلات را می توان به دلیل تقاضای اجتماعی برای افزایش تعاملات بین فردی و همچنین نیاز به تبادل هدایا و ،ج ، فراتر از مرزهای عادی استرس زاتر دانست.” ، کارولینای شمالی، به فا، نیوز دیجیتال گفت.

کودکان اغلب در طول سال تحصیلی وارد یک روال عادی می شوند، بنابراین وقتی این روال مختل می شود حساس می شوند – که می تواند منجر به تغییر در خلق و خو و رفتار شود.

کارشناسان نکات مهمی را در مورد چگونگی کاهش استرس برای کودکان در طول تعطیلات ارائه می دهند – و این دوره زم، را تا حد امکان برای همه لذت بخش می کنند.

برای روال های مختل شده آماده شوید

بچه ها اغلب در طول سال تحصیلی وارد یک روال عادی می شوند، بنابراین در صورت مختل شدن آن حساس می شوند – که می تواند منجر به تغییر در خلق و خو و رفتار شود.

هشدار جدی برای والدین: به دلیل کمبود دارو، مسکن‌های بزرگسالان را برای کودکان نصف نکنید

این مهم است که فرزندان خود را از قبل آماده کنید و توضیح دهید که چگونه برنامه تغییر می کند، به آنها یادآوری کنید که چه ،ی در کدام اتاق اقامت خواهد کرد، به آنها یادآوری کنید که بعداً غذا می خورید اما میان وعده ها آماده هستند – و غیره. بزی افزود.

پوست شکلات کریسمس با ن،اع فلفلی، به علاوه توت خشک و آجیل.

پوست شکلات کریسمس با ن،اع فلفلی، به علاوه توت خشک و آجیل.
(iStock)

“این به کودکان اجازه می دهد تا با ایده تغییر سازگار شوند. زم، که تعطیلات فرا می رسد، آنها کم و بیش می دانند که چه انتظاری دارند.”

ماسی-لامبرت گفت: از برنامه ریزی بیش از حد بچه ها خودداری کنید – والدین باید بدانند چه زم، «نه» بگویند.

الگوی خوبی در مراقبت از خود باشید

بزرگسال، که استرس دارند می توانند بر سلامت عاطفی فرزندانشان تأثیر بگذارند.

ادواردز خاطرنشان کرد: «فرآیندی از یادگیری اجتماعی وجود دارد که به موجب آن بسیاری از بچه‌ها درک فزاینده‌ای از استرس و مهارت‌های مق، با استرس را از والدین خود می‌آموزند و می‌پذیرند».

در کریسمس، ،دمندان به ریموند آرویو یاد دادند: “نگاهت را بالاتر از افق نگه دار”

پس مراقبان در هنگام استرس چه کاری باید انجام دهند؟

“چه زم، [they’re] ماسی-لمبرت به فا، نیوز دیجیتال گفت، تاکید کرد، آنها باید درگیر خودمراقبتی باشند که ترمیم کننده باشد – از نظر جسمی، عاطفی، ذهنی و م،وی.

“مراقبان نیز تشویق می شوند[d] درگیر خودمراقبتی شوند که در آن خودمختاری دارند.”

برای برخی، فصل هدیه دادن ممکن است به دلیل فشارهای اجتماعی بیشتر در طول تعطیلات، سطح استرس را افزایش دهد.

برای برخی، فصل هدیه دادن ممکن است به دلیل فشارهای اجتماعی بیشتر در طول تعطیلات، سطح استرس را افزایش دهد.
(iStock)

اگر رژیم مراقبت از خود به پرستار کودک یا تعهد مالی سنگین نیاز داشته باشد، همیشه به راحتی در دسترس آنها نخواهد بود.»

مراقب امور مالی و همچنین تعاملات اجتماعی باشید

تعطیلات اغلب به دلیل فشار مالی ناشی از هدیه دادن، استرس را اضافه می کند.

ادواردز خاطرنشان کرد: “والدین می توانند با الگوبرداری از محدودیت های مالی و ،ج ، در یک بودجه از پیش تعیین شده، به فرزندان خود در مق، بهتر در طول تعطیلات کمک کنند.”

راهنمای تعطیلات برای انعام دادن به “افرادی که در تمام سال به شما کمک می کنند”: توصیه یک متخصص برای هزینه های فصلی

فصل انفاق نیز ممکن است استرس ناشی از تعاملات اجتماعی بیشتر را افزایش دهد.

مراقبان همچنین باید به کودکان نشان دهند که برای سلامتی خود وقت می گذارند و آنها را در فعالیت های کاهش استرس “مانند پیاده روی، گوش دادن به موسیقی یا یادداشت روزانه” مشارکت دهند.

ادواردز پیشنهاد می کند که عاقلانه است که «حتی تعاملات بین فردی را به آن محدود کنیم [w،] به راحتی قابل مدیریت هستند و ،، که ملاقات می کنند [caregivers’] نیاز به تماس است.”

ماسی لامبرت همچنین گفت که مراقبان باید به کودکان نشان دهند که برای سلامتی خود وقت می گذارند و آنها را در فعالیت های کاهش استرس “مانند پیاده روی، گوش دادن به موسیقی یا رو،مه نگاری” مشارکت دهند.

دویدن 1 مایل در روز در حال افزایش محبوبیت آنلاین است: چگونه می تواند سلامت شما را بهبود بخشد

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که به کودکان اجازه دهیم از وسایل الکترونیکی بیش از حد معمول در طول فصل استفاده کنند، او همچنین والدین را تشویق می کند که مطمئن شوند فرزندانشان از نظر فیزیکی فعال هستند، زیرا این ابزار “همچنین ابزاری عالی برای مدیریت استرس و رهایی از تنش در بدن است.” همانطور که در نسخه ذکر شده است.

بد،د که شکایات جسمی ممکن است یک جزء عاطفی داشته باشند

در طول این مدت، کودکان ممکن است شکایات فیزیکی را آشکار کنند که به یک وضعیت پزشکی مرتبط نیست.

M،ie-Lambert در بی،ه مطبوعاتی گفت: “برای کودک، که استرس را تجربه می کنند، معمولا مواردی مانند معده درد، کمردرد یا سردرد را گزارش می کنند.”

باززی به فا، نیوز دیجیتال گفت: “اگر آنها به طور مکرر سوالاتی بپرسند، این نشانه ای است که ممکن است مضطرب باشند – و از آنجایی که کودکان از طریق تکرار پردازش می کنند، پاسخ دادن به آنها در هر بار مهم است.”

اگر والدین یا پرستار متوجه تغییراتی در عادات خواب فرزندانشان در طول تعطیلات شدند - و همچنین تغییراتی در عادات غذایی، تغییرات خلق و خو و موارد دیگر - باید به این علائم توجه زیادی داشته باشند و در صورت ،وم احتمالاً یک متخصص را درگیر کنند.

اگر والدین یا پرستار متوجه تغییراتی در عادات خواب فرزندانشان در طول تعطیلات شدند – و همچنین تغییراتی در عادات غذایی، تغییرات خلق و خو و موارد دیگر – باید به این علائم توجه زیادی داشته باشند و در صورت ،وم احتمالاً یک متخصص را درگیر کنند.
(iStock)

مراقبان باید در صورت مشاهده تغییرات ناگه، در خواب، تغییرات در عادات غذایی و تغییرات در خلق و خوی یا تعاملات اجتماعی از فرزندان خود در مورد سطح استرس خود بپرسند – و در صورت نیاز یک متخصص را درگیر کنند.

M،ie-Lambert به فا، نیوز دیجیتال گفت: “وقتی استرس فرزندان شما شروع به تأثیر منفی بر توانایی آنها برای عملکرد در بخش های مختلف زندگی می کند، توجه بیشتری لازم است.”

برنامه برای دوستداران پرندگان، مردم را به طبیعت می برد و در عین حال به حفاظت از پرندگان و حیات وحش کمک می کند

ما به طور کلی می گوییم که اگر بر توانایی زندگی، خندیدن، یادگیری و عشق ورزیدن آنها تأثیر بگذارد، گفتگو با یک حرفه ای مفید خواهد بود.

یاد بگیرید که چگونه در مورد استرس صحبت کنید

M،ie-Lambert در این انتشار خاطرنشان کرد که بسیاری از کودکان ممکن است در مرحله رشدی نباشند که بتوانند در مورد احساس خود صحبت کنند.

اگر بچه ها در طول تعطیلات استرس دارند "بر توانایی آنها برای زندگی ،، خندیدن، یادگیری و عشق ورزیدن تاثیر می گذارد، پس گفتگو با یک متخصص مفید خواهد بود."

اگر استرسی که بچه ها در طول تعطیلات احساس می کنند “بر توانایی آنها برای زندگی، خندیدن، یادگیری و عشق ورزیدن تاثیر می گذارد، در این صورت گفتگو با یک متخصص مفید خواهد بود.”
(iStock)

او توصیه می‌کند که وقتی بچه‌ها با استرس دست و پنجه نرم می‌کنند، والدین باید در مورد آنچه که مشاهده می‌کنند و اینکه چگونه ممکن است به آن کمک کند، با آنها صحبت کنند.

این به بچه ها اجازه می دهد بدانند که والدینشان به آنها اهمیت می دهند.

برای ثبت نام در خبرنامه سبک زندگی ما اینجا را کلیک کنید

ادواردز افزود: “در نهایت، آنها می توانند آشکارا در مورد پریش، فرزندان خود صحبت کنند و بینش های تجربی در مورد چگونگی مدیریت بهترین آنها ارائه دهند.”

ماسی لمبرت خاطرنشان کرد، سپس یک استراتژی مق، ای را با هم انتخاب کنید، که مزیت بیشتری از افزایش استقلال و مشارکت در فرآیند خواهد داشت.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

“در نهایت، به فرزندان خود اجازه دهید تا به میل خود معاشرت کنند و کل تجربه را به یک ماجراجویی سرگرم کننده تبدیل کنند… [This lets them know] آنها بخش مهمی از [the experience] و کمک می کنند [it] بزی افزود.


منبع: https://www.foxnews.com/lifestyle/،lidays-stressful-adults-kids-experts-parents-watch